20leté zkušenosti říkají: Na formulaci otázek významně záleží

Tvorba dotazníku

Tvorba dotazníků bývá častým kamenem úrazu výzkumů. Pokud je dotazník sestaven špatně, získaná data vedou ke špatným či nepřesným výsledkům. Díky našim postupům Vám v Brand Brothers toto riziko nehrozí.

                • Dotazníky vytváříme s obrovskou pečlivostí.  
                • Při jejich návrhu uplatňujeme naše dlouhodobé zkušenosti.
                • O dotazníku vždy přemýšlíme v širších souvislostech trhu.
                • Návrh dotazníku mají u nás na starosti zkušení specialisté s mnoha lety praxe ve výzkumu.
                • Dotazník je vždy navrhován na míru konkrétní zakázce. Strávený čas se prostě pozná na výsledku.
                • Následná pilotáž poté odhaluje veškerá možná úskalí a případné nedostatky.

 
Často se nám proto stává, že zákazníci jsou nadšeni z našich návrhů či  úprav dotazníků a přímo se na ně těší. Díky úzké spolupráci v tvorbě dotazníku s našimi klienty jsme schopni snížit také samotné náklady na výzkum. V jednom z námi realizovaných výzkumů pro společnost IBM jsme díky důkladné přípravě dotazníku byli schopni klientovi doporučit novou otázku, díky které se náklady na výzkum snížily v řádu desetitisíců.

Správně sestavený dotazník je předpokladem k preciznímu a spolehlivému sběru dat.