Naše expertíza je založena na zkušenostech

První výzkum uživatelů internetu v ČR

Agenturu jsme založili v roce 1996. Začali jsme unikátním výzkumem - realizovali jsme vůbec první průzkum uživatelů internetu v ČR.

Zaměření na B2B

Díky příznivým náhodám byly naše první výzkumy zaměřeny na B2B trhy. A tak dříve, než bylo ve střední Evropě jasně pojmenováno, jak je tento segment odlišný a důležitý, vytvářeli jsme metodologie, jak zkoumat a ovlivnit decision makery. Okolo roku 2002 jsme nasbírali tolik referencí a zkušeností, že jsme se stali leaderem v B2B výzkumech v ČR.

... a rozšíření o B2C

Naši spokojení zákazníci se k nám postupně vraceli i se zadáními na B2C průzkumy a trvali na tom, že chtějí i tuto oblast zpracovat v kvalitě, na kterou si u nás zvykli. Proto jsme ke konci devadesátých let začali zkoumat spotřebitelské trhy. Vytvořili jsme metodiky i pro zkoumání specifických cílových skupin.

První mezinárodní výzkum

V roce 2002 jsme pro firmu DPD realizovali náš první výzkum v zahraničí (Slovensko). V roce 2003 jsme přidali Polsko a Maďarsko. Všechny země zkoumáme vlastními silami z našeho interního call centra za pomocí rodilých mluvčí. Do dnešního dne jsme zkoumali 39 zemí (od Argentiny a USA po Čínu a Koreu).

Mapa, kde všude působíme

S hrdostí ...

můžeme říct, že za celou dobu činnosti firmy Brand Brothers jsme dokázali dodržet všechny dohodnuté termíny. Dvacetiletá minulost, na které můžeme s velice dobrými pocity dál stavět, je pro Vás zárukou naší profesionality a stability.

Náš první výzkum

První výzkum uživatelů internetu v ČRRok 1996 byl prvním rokem významného komerčního rozšíření internetu v ČR. Náš první výzkum byl proto zaměřen právě sem – stal se prvním výzkumem uživatelů internetu v ČR vůbec.

Chcete se o této studii dozvědět více?

 
 
 

 
 
 

 Abychom dokázali ...

... klientům přinášet fundované marketingové podněty, vždy jsme směřovali Brand Brothers na pomezí výzkumné agentury a poradenské společnosti. V našich projektech jsme vždy poskytovali celý rozsah marketingových služeb od výzkumů trhu, hledání příležitosti na trhu, výzkumů konkurence, návrhu strategií až po marketingová doporučení.

Postupně jsme vytvářeli a ladili naše prémiové zpracování studií Easy & Precise, která velkým rozdílem překonává to, co nabízejí jiné agentury. Základní verze této metodiky byla vyhotovena v roce 2003 a od té doby ji každoročně vylepšujeme, abychom stále drželi pozici „quality leadera“.